22/9

Nu har jag haft ett "uppehåll" igen :P I fredags så fick jag Manges förkylning :/
Blev typ liggande hela dagen, men på kvällen så hade jag och Mange en hemma kväll :) Vi lagade middag tillsammans, de blev fläskfile med hasselbakspotatis och beasås :P Och ett glas vin till! Sen blev det olika ostar och kex + vin :) Det va super mysigt! Trots min förkylning!


Sen på lördagen så åkte mamma, pappa och Mange till vårat sommarställe (Törntorp) och hämtade ved :) Vi behöver myckt ved i vinter jag och Mange. De hämtade ca 3 kubik. Jag åkte till stallet och mockade och gick en promenad med Buster och tog sen in hästarna. :)


På söndagen så lastade jag och Mange av veden och pappa och mamma kom förbi och vi hade riktigt trevligt!  Igår måndag så hände de absolut ingenting :/ Skit tråkigt! Jag va bara hemma och bara va... BORING!!! Va såklart i stallet och borstade av Buster.


Och nu e det tisdag... och vad ska man göra då???
Mange när vi va på riddaruppvisning i Marieberg i sommras ;) <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0