16/9

Tråkig dag!

Sen har det typ inte hänt nånting...
Shit va tråkigt kan jag tala om!!!
Måste åka bort ett tag snart känner jag!!! E så trött på svenska folket! En utomlandsresa JA tack!!

Nej nu ska jag inte vara allt för negativ kanske :P Men just idag så känns det så...
Mange va hemma idag också, men han börjar bli piggare och tur e väl de :P

Jag e lite less på hela dagen kan man säga! Sov typ fram till klockan 09:30. Då väckte Mange mig och sa att Smirnoff (vår ena katt) hade smitigt ut :O Jag blev lika nojig som de andra två gånger han har gjort det! Sen tittade vi på en film och sen gick jag och la mig igen. Sov typ fram till klockan 15:00. Då käkade vi fläskkare med strips och beasås :P Mums!
Sen åkte jag till stallet och mockade och så kom mamma och pappa med Glykosamin till Buster :)
Nu ikväll så har vi tittat på Idol och Kändisdjungeln, helt okej program. Nu sitter jag här och ska väl gå och ta en cigg och sen sova.
God natt folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0