14/9

Som vanligt är jag inte den bästa på att hålla min blogg aktiv :S

Har hänt så mycket den senaste tiden :) Både bra och dåliga saker.
Jag har äntligen börjat rida Buster igen :) Så underbart! Men idag så haltade han igen :( Fattar inte...

Mina nära vänner Malin och Pontus vill jag än en gång Grattulera till er! Och jag vill önska er all lycka! Hoppas mars kommer snart :)

Igår den 13/9 hade min bror Tobias och fru Sara varit Gifta i 1 år :) Grattis till er!

Arbetslös e man också och det suger rent ut sagt :( De e så himla tråkigt att inte ha nått och göra om dagarna och framför allt att inte tjäna Pengar :( Men jag hoppas att tiderna ändras snart asså för jag håller på att krypa ur skinnet ibland!
Saknar till och med SKOLAN! Så illa e de!

Ska till Stockholm med mamma i veckan :) Det är alltid lika mysigt!


Just nu så har min älskade Mange somnat på soffan som vanligt xD Men jag ska väcka honom snart, så God Natt Med Er Gott Folk

LOVE YOU <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0