Broken...

Ja de e nog fan så jag känner nu.... Jag hade större tankar om dig och att ja betydde mer än det här!? Men jag hade fel... det har jag förstått ikväll (tackvare internet)...
Jag får ta till mig det och helt enkelt gilla läget... Jag trodde jag va nått, en vän... allt jag ville va Ditt bästa, men som du missuppfattade Helt!
Och jag har nu lärt mig att hjälpa en vän, som e som ens egna syster är en svårare uppgift än jag trodde! Jag känner en tomhet som jag aldrig trodde skulle uppkomma.
Nu vet jag va du tycker iaf... Och att det jag känner inte är ömsesidigt från din sida....
Visst jag har inte varit den bästa, men allt ja sa va för att skydda dig...


Kommentarer
Postat av: majsan

Hej jag måste ju bara fråga om det näst sista inlägget handlar om mig?

2009-11-08 @ 14:18:07
Postat av: Johanna

<3

2009-11-08 @ 17:41:13
URL: http://laceyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0