9/11 Tack älskling!

Jaa jag fick en jättegod nött- köttsgryta av Mange när jag kom hem från stallet :) Var Super gott!
Nu sover han med linserna i på soffan som vanligt :P


Igårkväll hade jag prämiär här hemma:
Jag skulle gå ner och röka en cigg och jag hade Manges tofflor på mig, Vad gör jag då? JO jag ramlar ner i trappan AAJJJ!!!! Fuck va ont de gjorde! Landare på min arm och höft!
Manges tofflor är helt släta på undersidan så jag gled bara ner tills de åkte av fötterna! Efter alla fester vi har haft här och fulla människor som gått i den där trappan så har ingen ramlat men jag som går i den där jäkla trappan varje dag ramlar!
Ska nog bränna upp de där tofflorna!!!!

Jaa jag säger då de :P
Ska till Mamma imorgon så ska ja klippa henne och hon kanske (förhoppningsvis) slingar mitt hår :)
Nej, Mange får ligga här tills han vaknar! Jag ska gå ut och röka ja :P


<3LOVE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0