1/11 Jag vet...

Jaja jag vet jag e nog fan sämst på att uppdatera bloggen! Men ja har inte haft nått att skriva om?? :/

Och det har jag väl inte nu heller direkt men men...
Dagens fråga: Varför vissa människor ska bli mer utsatta än andra?


Känns som om jag inte har några vänner kvar knappt!? Kanske bara e vad ja tror eller känner nu men de e jobbigt...
Och var f*n e kylan??? Jag vill ha kallt och vinte NU!!! Blää som sagt :P

Men bit ihop det kommer bättre tider :) Det gör det alltid!

Och varför finns det något så fruktansvärt som avundsjuka?? Det så himmla fult egentligen!

Hatar den känslan...!!! Vill göra saker... inte bara va hemma hela jävla dagarna!!!
Vill Ha Ett JOBB!!!!
Men i denna skithåla, som kallas för Enköping så får man ju inget!!!

Så fort jag får chansen i mitt liv så flyttar jag från det här r*vhålet!!!!! Men först ska jag och älskling
ha en bra ekonomi :)

Ska till arbetsförmedligen imorgon på möte...
Jag förväntar mig inget från dem förutom pengar om de inte gör nått. xD

Hatar att jag vill så mycket med mitt liv fast jag inte ens e 20 än.... Det bara snurrar tankar i huvudet på vad jag vill.... Men man ska ju alltid vara två om saker och ting...
Ska börja elda snart de e lite kallt här :P

Love and kisses

Bjuder på denna bild från mösspåtagningen på krogen :) <3

Kommentarer
Postat av: Malin Sjödin

Du söt! Vi behöver nog båda prata av oss lite grann tror jag :) Saknar dig som fan! puss

2009-11-01 @ 21:02:36
URL: http://www.sjodinmalin.blogspot.com/
Postat av: Empa

Jag saknar dig! Längesen vi sågs.. <3

2009-11-02 @ 15:23:02
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: Till Malin!

Jaa de blir de mer av sen när killarna inte e med kanske :P <3 Desamma även om du nyss åkt :P<3 puss

2009-11-02 @ 22:29:12
Postat av: Till Empa!

Miss you too som f*n!! Ja mena det!! <3

2009-11-02 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0