10/11

Idag så kom pappa och hämtade mig vid halv 8, sen gick han av vid stationen för att ta tåget till jobbet. Jag tog över bilen och åkte hem igen för att käka frukost :P
Sen åkte ja till stallet och mockade. Efter de så åkte ja hem till mamma :) Vi hade jätte trevligt jag klippte henne och hon slingade mitt hår (AJ!!)
Men de blev lite sorgsna miner efteråt :S Det va inte färg utan toning :( Så mycket jobb för typ ingenting... Sen käka vi lite mat :P Vid halv 5 så åkte ja in till stan igen för att möta upp Mange och pappa.

Vi hade besikting på bilen vid 17:15 och den gick igenom :D Jippi!
Nu sover Mange på soffan igen :( Men men :P
Ska sätta mig vid honom senare för de e ju Andra Avenyn ikväll :D


God kväll mina vänner!

En bild från en riktigt rolig resa med klassen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0