7/7 Jobbar!

Nu e klockan 04:02 och jag sitter på jobbet. Gick på klockan 20:30 och ska jobba till klockan 07:00.
E ganska trött nu :S
Men det har trotts en lång kväll/natt gått bra. Tack vare Johanna som jag jobbar med nu (Majsans syster) :) 

Nu har jag och Mange flyttat typ helt :D Det känns toppen! Kommer inte sakna stan! 

Vi hade en liten "mys" kväll hemma hos oss i lördags, av Ejsan, Åsa, Malin och Pontus :D Vi drack och grillade och spelade kort pga vi fick strömavbrott :P hehe men de e sånt man får räkna med på landet. Vi hade en toppen kväll iaf. Jag menar det e ju inte varje kväll man spelar kort.
Jag och Mange har målat om vardagsrummet + sovrummet och de blev bra för att vi två amarörer gjorde det ;P hehe Sitter nu framför datorn och har inget att göra... vi har gjort allt som ska göras. Och det e inte många som larmar heller så det i lugnapuckar!  

Älskar dig min Mange <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0